۱۳۸۸ شهریور ۶, جمعه

ابلح!

بر سر شاخه نشسته و بن مي برد!

اینجوریا!

۹ نظر:

  1. اینجوری نمیمونه ، من و تو و ما ، هستیم .
    شاخه ی کبر که هیچ است ریشه زشتی را میسوزانیم .

    پاسخحذف
  2. وبلاگ خوبی داری به من هم سر بزن D:

    تقصیر خودته وقتی بالای دکترا حرف میزنی من نمی فهمم مجبور میشم از این چرت و پرتا بگم :)

    پاسخحذف
  3. شکسته نفسی نکنید ما شاگردیم هنوز استاد

    پاسخحذف
  4. به تو چه دوست داره ببره تو به شاخه خودت بچسب با تو که کاری نداره(sarab)

    پاسخحذف
  5. شوما محاسبت خوبه؟ من یه معما برام حل نشده مونده اگه بلتی چطوری حل میشه یه ندا بده بیام محضرتون!
    در مورد نظرت هم:
    بابا مرام!بابا اخلاص!بابا مسلمون!ای هلو!شفتالو!آلبالو!روشنفکرترین !خردورز !کرامت انسانی !

    زنده باد جنبش سبز فرهیختگان و نخبگان !!

    ضمنا زیاد سعی نکن منو انکار کنی دشمنی که دیگه هرگز! ما خودمون انکار میکنیم شوما زحمت نکش! درخواست دیگه؟
    ته دیگشم خوردن تازه الان اومدی؟!

    پاسخحذف
  6. نچ! از رو بیکاری یه چی نوشتم حوصله این بحثای بی سرانجام رو ( ما بش میگیم جدل!) ندارم! یکمی دیر اومدی 2-3 هفته پیش میومدی به شدت استقبال میکردم!!

    یا علی

    پاسخحذف
  7. پاسخ:دوست ندیده من,اگر من به وبلاگ شما سر زدم و نظر دادم در کمال ادب و احترام بود.دلم میخواد این تعامل متقابل باشه.و گرنه معذرت میخوام که خلوتتان را بر هم زدم.شما ره خود پیش گیر و ما نیز مسیر خود.
    ممنونم.

    پاسخحذف